Khamis, 30 Jun 2011

Memory.........

30 Jun 2011, tarikh terakhir aku di SRT EON Security...macam2 berlaku semasa aku bekerja...kenangan paling aku tak lupakan semasa latihan menembak wilayah tengah mac 2011..dapat pegang pistol tuu...tp nama pistol tuu aku lupe laa..hehehe....tak aper laaa...tak pentin pown kan....kan .kan .kan ......alu pasti rindu sgt2 kat ieda, kak mun, and kak sue...sekarang pown daa terasa rindu kat diaorang..lebih2 g ieda,,sebab aku suka membebel kan kat dier..maklum laa aku kan banyak cakap..huhuhuhu....ieda..aku rindu kat ko laaa...heeeeee...pasnie siapa laa aku borak2 panjang kan...(-__-)

30 Jun 2011 juga last aku naik motor dari Damansara ker Negeri Sembilan....bengkok pinggang aku tahu tak,,,,huhuhuhu....pasnie nak jalan jaoh2,naik kete jer laaa...kalau jalan dekat2 jer boleh naik motor..tapi yang bawak bf aku .huhuhuh..accceeehhhh.....dier dtg dari n9 dgn membe dier 'azam' semata2 jempot aku dari damansara tuu...huhuh...cian pown ader gakk...bf aku dgn membe dier gerak dari n.9 dari pukul 12,,pastuu diaorang lpk2 kat R & R kat seremban sampai pukul 2 pastuu baru gerak g kelana jaya tempat keje aku..sampai pukul 4.30...then balik umah aku,bagi makan lu,mandi n rehat2..pukul 8 terus gerak balik n.9....3 kali behenti laa..sebab pinggang aku daa nak tercabot..hehehe...sampai umah aku kat n.9 pukul 12 tgh malam..lama kan...bwk slow2 jer,maklum laa daa mlm..takot jd aper2 plak t,kalau bawak laju2...fhm2 jer laa

okey laa nanti aku cerite lagi eh...huhuhu
papai...(^__*)
by: cik zana

Tiada ulasan:

Catat Ulasan