Selasa, 25 Oktober 2011

jadi MASTER CHEFF....

cakkk.. hee... halooo.. hari nie aku jadi master cheff yang tidak nobatkan.. hahaha... hari nie aku buat muffin butter,coklat chip and badam... first time kot aku buat.. kelam kabut jadi nyer.. tibe2 jer over tuu berasap dan berbau hagit.. cuaK gile masa tuu.. jadi ker x nie... daa laa first time kan... tunggu punye tunggu kenapa laa muffin aku nie tak naik2... bantut ker???20 minat pown daa b'lalu pergi...haha ayat... tak aper laa.. tambah masa lagi 10 minat... Fuuuhhhh... naik laa beb muffin aku tuu... gebu... Alhamdulillah.. jadi pown.. first round daa lepas.. so sekarang second round plak.. set masa 20 minat lagii.. peerrhhh naik lagi.. heheh.. jadi2... buat laa sampai abis... daa ciap bakar, kemas laa aper lagi.. time merasa laa plak... o0oooo... boleh tahan rasa nyer.. boleh buka bakery nie..hehehe.. rupa tak cantik.. tp rase sedap..YUMMMY3...









nie jer dapat share2 dgn korang... nie percubaan pertama.. lain kali boleh buat lagi kan....
heee....papai....(^__^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan