Sabtu, 15 Oktober 2011

Tak ade keje!!

Sat,15 oct 2011....

Holaa..lamekan tak update blog2 nie..maklum laa tak ade mase and campur malas..heee...anywhere..aku daa study balik daa..harap2 nie tak buat peragai macam dulu laa..huhuhuhu...aku study kat sime darby college..emmm fakulti aku kat kota kemuning..kolej kat apartment sri ixora..tak jauh pown..dlm 15 campai laa kat fakulti tuu...


Pasal kolej daa,,fakulti daa..aper lagi ek???haaa pasal course aku plak..aku ambik 'Medical Laboratory Technology'..kalau ader rezeki,aku terus dapat keje kat sime darby medical centre..so tak payah pening2 pasal keje kan....and,kalau ader rezeki gakk,,aku nak sambung study peringkat lagi tinggi..kalau ader laaa...setiap manusia mesti ader rezeki masing2 kan...doa2 laa ye...

Aper lagi ek aku nak story2 nie..tak ader daa kot...so aper lagi papai laa...thanks a lot siapa2 y baca story tah pape tah...maklum laa..boring kan..heee...

Sebelom aku the end my story..aku rindu kat my beby..miss u a lot sayang...muuaahh2xxx...heee..gataiiii....
okey laa papai sume..see u again...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan