Sabtu, 31 Disember 2011

papaiiii 2011 and welcome 2012

hyeee... hari ini last 2011...2012 akan menjelma tidak lama lagi...daa umur aku tambah 1 angka...tak boleh ker naik tahun baru umur tak payah naik2...naik letih nak menjawab soalan ''BILA NAK KAWEN''... addoooii apa laa...tak ader soalan lain ker nak tanye... lebih2 lagi sedara2 aku..balik jer kampong..bukan nak tanye sihat ker x? daa makn ker lom? duduk mana ? cube laa tanye soalan tuu.. nie tak.. lom masuk rumah lagi, baru nak jejak kaki!! emmm soalan 'BILA NAK KAWEN NIE ZANA'' dan muka aku mula jadi macam nie =________='''... lebih kurang muka macam tuuu...heheheh

Pening kepala aku bila dapat soalan tuu... soalan SPM pown tak susah macam soalan 'BILA NAK KAWEN''
.. aku pown tak tahu bile tahun nyer... sebut 2012.. sume post kat fb,, AZAM TAHUN BARU aper ek?? azam aku tahun 2012..emmmmm.... boleh tak nak tamat zaman bujang saya pada 2012 ????? hahahaha.... gatal sebentar... (0____o) :: aku nak 2012 ini lebih baik daripada 2011.. suka duka pada 2011 di jadikan pengajaran dan pengalaman supaya kite jadi lebih dewasa dan matang.. buka buku baru untuk 2012..

Tahun 2012 juga tahun ke-2 aku dengan my gemok..hehehehe... harap hubungan kite jadi lebih baik.. harap juga hubungan kite kekal sampai bila2.. ILY..... (^________^)....

okey laa tuu kan...hehehe... aper2 pown HAPPY NEW YEAR and WELCOME 2012.. say papai 2011...
 (*______*)!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan